جمع آوری 133 معتاد پرخطر و توزیع کننده مواد مخدر در مراغه

جمع آوری 133 معتاد پرخطر و توزیع کننده مواد مخدر در مراغه

مراغه - ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه از اجرای طرح پاکسازی و دستگیری 133 معتاد پر خطر و توزیع کننده مواد مخدر در 10 روز گذشته در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح به منظور افزایش سطح امنیت اجتماعی برگزار شد.

 

سرهنگ رضا اصلانی فر  افزود: با اجرای این طرح ماموران انتظامی این شهرستان 132 نفر معتاد پر خطر و یک نفر توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.
وی گفت: در این راستا متهم به توزیع مواد مخدر پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قانونی و معتادان تابلو و خطرناک به مراکز بازپروری ترک اعتیاد این شهرستان معرفی شدند.
*** کشف 300 میلیون ریال کالای قاچاق در مراغه
فرمانده انتظامی مراغه از کشف 300 میلیون ریال کالای قاچاق در مراغه خبر داد و گفت: این کالاهای قاچاق در بازرسی ماموران یگان امداد از یک دستگاه اتوبوس در حاشیه شهر کشف و توقیف شد.
سرهنگ رضا اصلانی فر افزود: در بازرسی از این اتوبوس حامل کالای قاچاق، 192 ثوب انواع البسه، 71 دستگاه انواع ماشین های اصلاح سر و صورت و شش هزار و 528 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد.
وی با تاکید بر لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی با هوشیاری کامل و قاطعیت به صورت ویژه با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 5 مهر 1395برچسب:, | 12:57 | نويسنده : شهروند مراغه ای |